Ο Οργανισμός Λιμένος Ηρακλείου παρέχει υψηλού επιπέδου ανταγωνιστικές υπηρεσίες στον τομέα της κρουαζιέρας. Παράλληλα, εφαρμόζει σύγχρονες πρακτικές για την ανάπτυξη της βιομηχανίας κρουαζιέρας στην Ελλάδα και ειδικές δράσεις (projects) για την βελτίωση της εμπειρίας των επισκεπτών της πόλης του Ηρακλείου. Ακόμα συμμετέχει σε όλες τις διεθνείς εκθέσεις κρουαζιέρας για την προώθηση της Κρήτης ως προορισμού.

Στις προβλήτες II, III και IV του λιμένος μπορούν να φιλοξενηθούν με ασφάλεια, σύμφωνα με τον Κώδικα ISPS , ως και 5 κρουαζιερόπλοια (Κ/Ζ). Ενώ στις εγκαταστάσεις του επιβατικού σταθμού του λιμένος μπορούν να εξυπηρετηθούν περισσότεροι από 10.000 επιβάτες και μέλη πληρώματος στην διάρκεια μιας ημέρας. Παράλληλα, υπάρχουν ειδικά οργανωμένοι και διαμορφωμένοι χώροι για στάθμευση των λεωφορείων προπληρωμένων εκδρομών και την ασφαλή πρόσβαση/επιβίβαση των επισκεπτών.

Οι παρεμβάσεις του Οργανισμού, για την εξυπηρέτηση των επισκεπτών, εκτίνονται καθ' όλο το μήκος της χερσαίας ζώνης του λιμένος από τον Επιβατικό Σταθμό μέχρι το κέντρο της πόλης. Ανάμεσα στις καινοτομίες που εφαρμόζει ο ΟΛΗ είναι η δωρεάν παροχή, προς όλους, της εφαρμογής Heraklion Guide App, για κινητά με λειτουργικό σύστημα Android και iOS (smart phones), με πληροφορίες για την ιστορία, τον πολιτισμό, τα αξιοθέατα και την αγορά του Ηρακλείου.

Για περισσότερες πληροφορίες για τους κανονισμούς και τα ισχύοντα τιμολόγια λιμενικών υπηρεσιών απευθυνθείτε:

ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΛΙΜΕΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Υπεύθυνος Ασφάλειας Λιμενικής Εγκατάστασης

ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΤΣΑΜΠΟΥΡΑΚΗΣ

ΚΤΙΡΙΟ ΕΠΙΒΑΤΙΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ

(+30) 281-0-284.202

tsampourakis@portheraklion.gr

 

ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ

 

 

Έργο «ΕΛΙΑ»       «ΝΕΩΡΙΑ»     «Μίτος της Αριάδνης»  
oli_elia_1.png       oli_neoria_1.png     oli_mitos_1.png  
                 
Έκθεση "EL GRECO"       Φυτά & Βότανα     "ΤΟ ΦΡΟΥΡΙΟ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ"  
oli_ethesi_1.png       olh_herbs_1.png     oli_koule.png  

 

Ο Οργανισμός Λιμένος Ηρακλείου εδώ και μερικά χρόνια αναλαμβάνει πρωτοβουλίες για την αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος του νησιού μας. Πεποίθηση της διοίκησης του είναι ότι επιβάλλεται να συμβάλει στην ανάδειξη των ιστορικών και παραγωγικών ιδιαιτεροτήτων της Κρήτης, μέσα από τις "μικρές ιστορίες" των μνημείων και των ανθρώπων της.

Ιστορίες που μπορούν να "ακουμπήσουν" όλες τις αισθήσεις των επισκεπτών μας και να τους δώσουν μια αξέχαστη βιωματική εμπειρία. Δηλαδή να μάθουν, να δουν, αλλά κυρίως να "γευτούν" όσο γίνεται περισσότερα, από τον τόπο, την παλιότερη και σύγχρονη ιστορία του, τους ανθρώπους του, τον πολιτισμό και τους δημιουργούς του, τα προϊόντα και τις γεύσεις του!

Μέσα από μια ενιαία στρατηγική με τον όρο ''Customer Experience Enhancement'' θα συνεχίσουμε να αναδεικνύουμε με μικρά και στοχευμένα βήματα στην ιστορικότητα μας, την μοναδικότητα μας, τα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα. Ελπίζουμε, ότι με μικρές παρεμβάσεις, θα πετύχουμε να δώσουμε την θετική "πρώτη εντύπωση" και να αφήσουμε την "τελική επίγευση" ενός μοναδικού και αξέχαστου προορισμού!

 

  • MEDCRUISE
  • GREEK CRUISE
  • ÎÎΩΣΠÎÎÎÎÎΩΠÎÎÎÎÎÎΣ
  • ÎÎÎÎ¥ÎÎÎÎ - ÎÎÎ
You must install Adobe Flash to view this content.
 
You must install Adobe Flash to view this content.

FinalOLH_ARTWORK2.jpg

http://www.poseidonmedii.eu/

ΝΕΑ

ΟΛΗ: Συντήρηση του φάρου στον Βόρειο Λιμενοβραχίονα

  περισσότερα

Επίσκεψη κινέζικης αποστολής από την επαρχία Χαϊνάν

  περισσότερα

Ο Οργανισμός Λιμένος Ηρακλείου υποδέχτηκε το ιστιοφόρο της Greenpeace «Rainbow Warrior»

  περισσότερα

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ο.Λ.Η. Α.Ε

  περισσότερα

Ο Οργανισμός Λιμένος Ηρακλείου, στις εκδηλώσεις για τον Ν. Καζαντζάκη

  περισσότερα

ΔΙΑΚΗΡΥΞΕΙΣ - ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ

Δεν υπάρχουν ενεργές καταχωρήσεις